Splošni pogoji poslovanja

1 Osnovni pojmi

1.0 Upravljavec spletne trgovine www.boodyy.si je:

Orstomi s. r. o. Karpatské námestie 10A Bratislava - mestská časť Rača 831 06 Slovaška

ID za DDV: SK2121605530 Matična številka: 54226988 Davčna številka: 2121605530

Trgovski register Okrožnega sodišča Bratislava III oddelek: Sro, vložek št. 156796/B Kontaktni e-naslov: boodyy@boodyy.si Reklamacije: boodyy@boodyy.si Kontaktna tel. št.: 0902 161 476 (v nadaljevanju: upravljavec)

Nadzorni organ: Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI) Inšpektorat SOI za Bratislavsko regijo Bajkalská 21/A, P. O. BOX št. 5, 820 07 Bratislava Oddelek za nadzor št. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 št. faksa: 02/58 27 21 70 http://www.soi.sk

1.1 Ti splošni pogoji poslovanja in reklamacijski pogoji v veljavni različici na dan sklenitve kupoprodajne pogodbe so sestavni del kupoprodajne pogodbe. V primeru, da prodajalec in kupec skleneta pisno kupoprodajno pogodbo, v kateri se dogovorita za pogoje, ki odstopajo od teh splošnih pogojev poslovanja in reklamacijskih pogojev, bodo določila kupoprodajne pogodbe imela prednost pred temi splošnimi pogoji poslovanja in reklamacijskimi pogoji.  

2 Dostava blaga

2.1 Upravljavec se zavezuje, da bo dostavil pravilno vrsto in količino blaga, kot je navedeno v trenutku naročila, na podlagi naročila naročnika in po dogovorjeni ceni. Vsakemu naročilu bo priložen račun oziroma garancijski list. Če kupec naroči večjo količino blaga, mu bo le-to dostavljeno naenkrat, pri čemer bo rok dobave ustrezal izdelku z najdaljšim rokom dobave (primer - če naročite tri izdelke, pri čemer je njihov rok dobave 5 in 10 dni, bo za celotno naročilo samodejno veljal najdaljši rok dobave, torej 10 dni). Upravljavec se zavezuje, da bo naročnika po e-pošti obvestil najpozneje v 24 urah (v delovnih dneh) od prejema naročila, ali se naročilo obdeluje ali se čaka na naročeno blago od dobavitelja.

2.2 Informacije o dobavljivosti ponujenega blaga upravljavec navaja na svoji spletni strani na naslednji način:

Na zalogi:

    Da - blago je na zalogi pri upravljavcu ali pri enem od njegovih dobaviteljev in upravljavec je sposoben to blago odpremiti v 3 delovnih dneh, če je bilo naročilo naročnika evidentirano do 11:30.
    2-5 dni (od naročila) - blago je po informacijah dobaviteljev na voljo v njihovih skladiščih in v skladišču pri upravljavcu bi bilo v 2 do 5 dneh od naročila s strani naročnika.
    6-10 dni (od naročila) - blago je po informacijah dobaviteljev na voljo v njihovih skladiščih ali pa jim bo blago prispelo v naslednjih dneh in v skladišču pri upravljavcu bi bilo v 6 do 10 dneh od naročila s strani naročnika.
    več kot 10 dni / na povpraševanje - blago po informacijah dobaviteljev trenutno ni na voljo v njihovih skladiščih ali pa bo v skladiščih v 2 do 5 dneh. Za natančnejšo informacijo o roku dobave je treba stopiti v stik z upravljavcem prek e-pošte ali kontaktnega obrazca.

Opozorila:

    a/ Upravljavec ne odgovarja za morebitno podaljšanje roka dobave blaga, ki lahko nastane zaradi napačne informacije dobavitelja o njegovih trenutnih zalogah.
    b/ Upravljavec ne odgovarja za morebitno podaljšanje roka dobave blaga, ki lahko nastane zaradi zapletov pri prevozu blaga (prevozniki in kurirske službe ali Pošta Slovenije), bodisi na relaciji dobavitelj upravljavca-upravljavec bodisi upravljavec-naročnik.
    c/ Upravljavec si pridržuje pravico do napake pri navedbi dobavljivosti ponujenega blaga, o čemer mora naročnika obvestiti prek e-pošte v delovnem dnevu v 24 urah od naročila blaga s strani naročnika.
    d/ Želimo opozoriti kupce, da spletna trgovina boodyy.si deluje v programu, ki ne more prepoznati, katera različica izdelka (če ima izdelek več barvnih različic ali velikosti) je na zalogi.

Opomba: Kljub opozorilom se upravljavec trudi, da vsa naročila obdela v najkrajšem možnem času.

2.3 Če je pošiljka ob dostavi poškodovana, bo naročnik pri prevzemu blaga sestavil reklamacijo z dostavljalcem in o tem nemudoma obvestil upravljavca. Naročnik je dolžan zagotoviti maksimalno sodelovanje pri reševanju reklamacije.

2.4 Naročnik se zavezuje, da bo prevzel naročeno blago in plačal dogovorjeno ceno za naročeno blago.

3 Stroški pošiljanja in pakiranja

3.1 Blago se naročniku dostavi prek Pošte Slovenije, osebnega prevzema - paketomat ali kurirske službe. Blago bo dostavljeno v 48 urah (v delovnih dneh) od potrditve, da je bila pošiljka poslana naročniku.

3.2 Cenik pošiljanja in pakiranja je objavljen na podstrani Pošiljanje in pakiranje.

3.3 Blago bo dostavljeno v roku, navedenem ob vsakem izdelku. (dan naročila se ne šteje v rok dobave, temveč naslednji dan, pri naročilu, prejetem med vikendom, pa se kot prvi dan šteje prvi delovni dan). Če bi se rok dobave podaljšal, bo naročnik pravočasno obveščen o roku dobave po e-pošti ali telefonu.

4 Osebni prevzem blaga

4.1 Ker nimamo klasične maloprodajne trgovine, osebni prevzem blaga ni mogoč.

5 Vračilo blaga

5.1 Vračilo blaga, kupljenega v spletni trgovini www.boodyy.si, je mogoče brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema blaga!

Ta določba velja za blago, poslano prek Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS, ne velja pa za blago, ki je bilo kupljeno z osebnim prevzemom. Obvestilo kupca o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo, mora biti dobavitelju dostavljeno pred iztekom roka za odstop od pogodbe, dobavitelju pa mora biti vrnjeno celotno blago v prvotnem stanju z vsemi dokumenti in dokumentacijo, ki je bila kupcu dostavljena. Vrnjeno blago mora biti brez znakov poškodb ali uporabe. Kupec vedno vrne blago na naslov dobavitelja. Prosimo kupce, da blaga ne pošiljajo s plačilom po povzetju, saj takšno blago z naše strani ne bo prevzeto. Priporočamo vam, da blago, ki nam ga pošiljate, zavarujete. Po odstopu in pravilnem vračilu blaga s strani kupca je dobavitelj dolžan brez odlašanja (najpozneje v 14 dneh) vrniti potrošniku plačani znesek za blago, vključno s stroški, ki jih je kupec imel v zvezi z naročilom blaga. Stroške vračila blaga krije kupec le v primeru, da blago v popolnosti ustreza kvalitativnim zahtevam in hkrati ni nepravilno. Za blago, ki v popolnosti ustreza kvalitativnim zahtevam, se šteje blago z enakimi ali podobnimi lastnostmi, kot so navedene v ponudbi blaga na spletni strani prodajalca. Kupec ne more odstopiti od pogodbe, ki se nanaša na prodajo blaga, izdelanega po njegovih posebnih zahtevah. Pogodba, sklenjena na daljavo s kupcem, se lahko prekliče le pod pogoji, določenimi v Zakonu o varstvu potrošnikov pri pogodbah na daljavo.

5.2 Kupec lahko blago pošlje nazaj prek Pošte Slovenije ali kurirske ali druge prevozne službe po svoji izbiri na naslov upravljavca:

Orstomi s. r. o. Szakkayho 1 040 01 Košice Slovaška

6 Plačilni pogoji

6.0 Za naročeno blago prek www.boodyy.si lahko naročnik plača na naslednje načine:

6.1 Bančno nakazilo - na vaš e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji, boste prejeli vse potrebne podatke za plačilo naročila (sklicna številka, številka računa, znesek itd.)

Prosimo vas, da plačilo na naš račun izvedete šele po prejemu omenjenega e-poštnega sporočila in naše potrditve, da je blago, ki ste ga naročili, pri nas pripravljeno za odpremo.

6.1.1 Plačila za naročila se sprejemajo centralno na račun upravljavca pri banki Fio banka, a.s.,
IBAN: SK86 8330 0000 0022 0207 5376
SWIFT: FIOZSKBAXXX

6.1.2 Informacije, posredovane prek obrazca za naročilo, se uporabljajo izključno za potrebe zagotavljanja določene storitve in se ne bodo posredovale tretjim osebam niti se ne bodo drugače komercialno uporabljale.

6.2 Plačilni prehod - ponudnik plačilnega prehoda je podjetje GOPAY s.r.o. (https://www.gopay.com)

6.2.1 V primeru reklamacij ali vprašanj o plačilih se obrnite na podjetje GOPAY s.r.o.

GOPAY s.r.o. Planá 67 370 01 Planá Česká republika IČ: 26046768 +420 387 685 123

7 Reklamacijski postopek (odgovornost za stvarne napake, garancija, reklamacije)

7.0 Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, kupec pa je dolžan reklamacijo nemudoma uveljavljati pri prodajalcu v skladu z veljavnim reklamacijskim postopkom.

7.1 Za reševanje reklamacij velja veljavni reklamacijski postopek, objavljen na spletni strani prodajalca www.boodyy.si. Kupec z oddajo naročila prodajalcu potrjuje, da je splošne pogoje poslovanja in reklamacijski postopek prebral in se z njimi v celoti strinja ter hkrati potrjuje, da je bil pravilno obveščen o pogojih in načinu reklamacije blaga, vključno s podatki o tem, kje se lahko reklamacija uveljavlja, in o izvajanju garancijskih popravil v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

7.2 Reklamacijski postopek velja za blago, ki ga je kupec kupil od prodajalca v obliki elektronske trgovine na spletni strani prodajalca.

7.3 Reklamacijski postopek v tej obliki velja za vse trgovske primere, razen če niso pogodbeno dogovorjeni drugi garancijski pogoji.

7.4 Kupec ima pravico pri prodajalcu uveljavljati garancijo le za blago, ki ima napake, za katere je odgovoren proizvajalec, dobavitelj ali prodajalec, za katerega velja garancija in ki je bilo kupljeno pri prodajalcu.

7.5 Kupec je dolžan opraviti pregled blaga ob prevzemu. Če tega ne stori, lahko uveljavlja pravice iz napak, ugotovljenih pri tem pregledu, le če dokaže, da je imelo blago te napake že v trenutku prevzema.

7.6 V garancijskem roku ima kupec pravico do brezplačne odprave napake po predložitvi blaga, vključno s priborom, dokumentacijo in navodili, skupaj z garancijskim listom in dokazilom o plačilu.

7.7 Če ima blago napake, ima kupec pravico vložiti reklamacijo v poslovalnici prodajalca v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov tako, da blago dostavi v poslovalnico prodajalca in izpolni obrazec za vložitev reklamacije ter ga dostavi prodajalcu. Obliko obrazca določi prodajalec, njegov vzorec pa objavi na spletni strani. Če tak obrazec ni na voljo na spletni strani, mora kupec skupaj z reklamiranim blagom poslati spremni dopis, v katerem navede: ime kupca, številko računa/naročila, ime reklamiranega blaga, datum nakupa in kratek opis reklamiranega blaga. Kupec mora v obrazcu natančno označiti vrsto in obseg napak na blagu. Reklamacijski postopek za blago, ki ga je mogoče objektivno dostaviti prodajalcu, se začne z dnem, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

    Dostava izpolnjenega obrazca za vložitev reklamacije s strani kupca prodajalcu oziroma dostava pisma s podatki, ki jih bo izpolnil sam kupec, in sicer ime in priimek kupca, naslov kupca, datum nakupa reklamiranega blaga skupaj s številko računa oziroma številko naročila in opis napake reklamiranega blaga.
    Dostava reklamiranega blaga s strani kupca prodajalcu.

Če boste blago pošiljali nazaj po pošti ali s kurirsko službo po vaši izbiri, prodajalec priporoča kupcu, da pošiljko z blagom zavaruje. Blaga, poslanega s plačilom po povzetju, prodajalec ne prevzame.

Blago lahko kupec pošlje nazaj prek Pošte Slovenije ali kurirske ali druge prevozne službe po svoji izbiri na naslov upravljavca.

Začetek reklamacijskega postopka je hkrati dan vložitve reklamacije. Reklamirano blago je treba dostaviti na sedež prodajalca, in sicer na naslov:

Orstomi s. r. o. Szakkayho 1 040 01 Košice Slovaška

Blaga nam ne pošiljajte s plačilom po povzetju! Takšnih pošiljk ne prevzemamo! Vse vaše stroške, povezane z reklamacijo blaga (če bo reklamacija odobrena), vam bomo povrnili po zaključku reklamacije, in sicer na vaš bančni račun ali s poštansko nakaznico na vaš naslov (odvisno od tega, katero od teh možnosti boste izbrali).

7.8 Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo v kateri koli poslovalnici, v kateri je sprejem reklamacije mogoč, torej v svojem sedežu ali pri osebi, pooblaščeni za sprejem reklamacij.

7.9 V kraju, določenem za sprejem reklamacij, mora prodajalec zagotoviti prisotnost osebe, pooblaščene za reševanje reklamacij.

7.10 Kupec mora napake na blagu reklamirati pri prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, sicer kupec izgubi pravico do brezplačne odprave napake.

7.11 Prodajalec ali pooblaščena oseba kupcu izda potrdilo o vložitvi reklamacije v ustrezni obliki, na primer v obliki e-pošte ali v pisni obliki, v katerem mora natančno označiti napake na blagu in poučiti potrošnika o njegovih pravicah, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov. Če se reklamacija vloži prek sredstev komunikacije na daljavo, mora prodajalec potrdilo o vložitvi reklamacije kupcu dostaviti takoj; če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje skupaj z dokumentom o rešitvi reklamacije; potrdila o vložitvi reklamacije ni treba dostaviti, če lahko kupec dokaže vložitev reklamacije na drug način.

7.12 Na podlagi kupčeve odločitve o tem, katero od svojih pravic želi uveljavljati, mora prodajalec ali pooblaščena oseba določiti način reševanja reklamacije takoj, v zahtevnejših primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v upravičenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, pa najpozneje v 30 dneh od dneva začetka reklamacijskega postopka. Po določitvi načina reševanja reklamacije prodajalec ali pooblaščena oseba reklamacijo reši takoj, v upravičenih primerih pa se lahko reklamacija reši tudi kasneje. Reševanje reklamacije ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva vložitve reklamacije. Po izteku roka za rešitev reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe ali ima pravico do zamenjave blaga z novim blagom. O zaključku reklamacijskega postopka in rezultatu reklamacije prodajalec obvesti kupca v obliki, dogovorjeni med obema pogodbenima strankama (po e-pošti ali priporočeni pošiljki), hkrati pa bo kupcu skupaj z blagom dostavljen reklamacijski zapisnik.

7.13 Kupec nima pravice vložiti reklamacije za napake, na katere ga je prodajalec opozoril ob sklenitvi pogodbe, ali za katere je moral vedeti glede na okoliščine, v katerih je bila sklenjena kupoprodajna pogodba.

7.14 Prodajalec si pridržuje pravico, da po predhodnem dogovoru s kupcem zamenja okvarjeno blago, ki ga ni mogoče popraviti, z drugim podobnim blagom z primerljivimi tehničnimi lastnostmi.

7.15 Kupčeva pravica do vložitve reklamacije pri prodajalcu preneha v naslednjih primerih:

    če ne predloži dokazila o plačilu, dobavnice ali garancijskega lista, pribora ali dokumentacije za blago;
    če ob prevzemu blaga ne prijavi očitnih napak;
    z iztekom garancijskega roka za blago;
    z mehanskimi poškodbami blaga, ki jih je povzročil kupec;
    z uporabo blaga v pogojih, ki s svojo vlažnostjo, kemičnimi in mehanskimi vplivi ne ustrezajo naravnemu okolju;
    z nepravilnim ravnanjem, uporabo ali zanemarjanjem skrbi za blago;
    s poškodbami blaga zaradi preobremenitve ali uporabe, ki je v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, splošnimi načeli, tehničnimi normami ali varnostnimi predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji;
    s poškodbami blaga zaradi neizogibnih in/ali nepredvidljivih dogodkov;
    s poškodbami blaga zaradi naključnega uničenja in naključnega poslabšanja;
    z nepravilnim posegom, poškodbami med prevozom, poškodbami z vodo, požarom, statično ali atmosfersko elektriko ali drugimi vplivi višje sile;
    s posegom v blago s strani nepooblaščene osebe.

7.16 Prodajalec je dolžan rešiti reklamacijo in zaključiti reklamacijski postopek na enega od naslednjih načinov:

    z izročitvijo popravljenega blaga;
    z zamenjavo blaga;
    z vračilom kupnine;
    z izplačilom sorazmernega popusta od cene blaga po dogovoru s kupcem;
    s pisnim pozivom k prevzemu blaga, ki ga je določil prodajalec;
    z utemeljeno zavrnitvijo reklamacije.

7.17 Prodajalec mora o načinu reševanja reklamacije in o rešitvi reklamacije kupcu izdati pisni dokument najpozneje v 30 dneh od dneva vložitve reklamacije prek ponudnika poštnih ali kurirskih storitev ali prek e-pošte.

7.18 Garancijski rok je 24 mesecev (razen če za posamezne primere ni določen drug garancijski rok) in začne teči od dneva prevzema blaga s strani kupca.

7.19 Garancijski rok se podaljša za čas, ko kupec zaradi garancijskega popravila ni mogel uporabljati blaga.

7.20 V primeru zamenjave blaga z novim kupec prejme dokument, na katerem bo navedeno zamenjano blago, morebitne nadaljnje reklamacije pa se vlagajo na podlagi originalne dobavnice in tega reklamacijskega dokumenta. V primeru zamenjave blaga z novim začne garancijski rok ponovno teči od prevzema novega blaga, vendar le za novo blago.

7.21 Vsa garancijska popravila so brezplačna, če do trenutka njihove uveljavitve ni prenehala pravica do uveljavljanja garancije.

7.22 Če gre za odpravljivo napako, bo reklamacija rešena glede na kupčevo odločitev na naslednji način:

    prodajalec bo zagotovil odpravo napake; ali
    prodajalec bo zamenjal okvarjeno blago.

7.23 Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti, ali za odpravljivo napako, ki se večkrat ponovi, ali za večje število različnih odpravljivih napak, ki onemogočajo, da bi se blago pravilno uporabljalo kot brez napake, bo prodajalec glede na kupčevo odločitev rešil reklamacijo na naslednji način:

    z zamenjavo blaga z novim; ali
    z zamenjavo blaga z drugim funkcionalnim blagom z enakimi ali boljšimi tehničnimi lastnostmi; ali
    če prodajalec ne more zamenjati blaga z drugim, bo reklamacijo rešil z izdajo dobropisa za okvarjeno blago.

7.24 Reševanje reklamacije se nanaša le na napake, navedene v obrazcu za vložitev reklamacije.

7.25 Za namene reklamacije se za odpravljivo napako, ki se večkrat ponovi, šteje pojavitev ene odpravljive napake več kot dvakrat.

7.26 Za namene reklamacije se za večje število različnih odpravljivih napak šteje pojavitev več kot treh različnih odpravljivih napak hkrati.

7.27 Za namene reklamacije se za čas, v katerem kupec ne more pravilno uporabljati blaga, šteje čas, v katerem po sklenitvi kupoprodajne pogodbe kupec zaradi napak na blagu ne more uporabljati blaga skupaj več kot 180 dni.

7.28 Kupčeva pravica do vložitve reklamacije za napako na blagu je po tem, ko je izkoristil svojo pravico in od prodajalca zahteval odpravo napake na blagu, porabljena in ne glede na rezultat reklamacije ni več upravičen za isto posamezno napako (ne napako iste vrste) ponovno vložiti reklamacije.

7.29 Če prodajalec zaključi reklamacijski postopek kot utemeljeno zavrnitev reklamacije, vendar napaka na izdelku objektivno obstaja in ni bila odpravljena, lahko kupec uveljavlja svojo pravico do odprave napake na blagu prek sodišča.

8 Reševanje sporov

8.1 Kupec (potrošnik) ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo po varstvu pravic (po e-pošti na boodyy@boodyy.si), če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec rešil njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Če prodajalec na to zahtevo odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od dneva oddaje, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora pri subjektu alternativnega reševanja sporov (v nadaljevanju: subjekt ARS) v skladu z Zakonom o alternativnem reševanju potrošniških sporov. Subjekti ARS so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s tem zakonom. Potrošnik lahko predlog vloži na način, določen v tem zakonu.  

9 Odstop od pogodbe

9.1 Prodajalec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodanih zalog, nedostopnosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga, dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi, prekinil proizvodnjo ali izvedel tako pomembne spremembe, ki so onemogočile izpolnitev obveznosti prodajalca, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, ali zaradi višje sile ali če tudi z vložitvijo vseh naporov, ki se od njega razumno pričakujejo, ni sposoben dobaviti blaga kupcu v roku, določenem v teh splošnih pogojih poslovanja, ali po ceni, ki je navedena v spletni trgovini. Prodajalec mora o tem nemudoma obvestiti kupca in mu vrniti morebitno že plačano predplačilo za blago, dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi, v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe z nakazilom na račun, ki ga je določil kupec.

9.2 Kupec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe pod pogoji, določenimi v Zakonu o varstvu potrošnikov pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, in sicer v 14 dneh od dneva prevzema blaga. Kupec ima v tem roku pravico, da blago odpakira in preizkusi na način, ki je običajen pri nakupu v klasični trgovini. Preizkusiti ne pomeni začeti uporabljati blaga in ga nato vrniti prodajalcu. Kupec nima pravice vrniti blaga prodajalcu, če ima kakršne koli znake uporabe.

9.3 Kupec z oddajo naročila prodajalcu potrjuje, da je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil svoje obveznosti obveščanja v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pri pogodbah, sklenjenih na daljavo.

9.4 Kupec lahko odstopi od pogodbe v pisni obliki v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi ali v elektronski obliki s pomočjo izpolnjenega kontaktnega obrazca.

9.5 Odstop od kupoprodajne pogodbe mora vsebovati identifikacijo kupca, številko in datum naročila, natančno specifikacijo blaga, način, na katerega mora prodajalec vrniti že prejeto plačilo, zlasti številko bančnega računa in/ali poštni naslov, ter razlog za odstop od pogodbe. Hkrati z odstopom od kupoprodajne pogodbe mora kupec prodajalcu dostaviti blago skupaj s priborom, vključno z dokumentacijo, navodili, garancijskim listom, dokazilom o plačilu in podobno, v originalni embalaži in v obliki zavarovane pošiljke.

9.6 Če kupec odstopi od pogodbe in prodajalcu dostavi blago, bo prodajalec kupcu vrnil že plačano kupnino za blago, navedeno v zavezujoči potrditvi naročila, ali njen del v 14 dneh od prejema odstopa od kupoprodajne pogodbe in prejema blaga z brezgotovinskim nakazilom na bančni račun kupca, ki ga je določil kupec.

9.7 Če kupec odstopi od pogodbe in prodajalcu dostavi blago, ki je rabljeno, poškodovano ali nepopolno, ima prodajalec pravico do povračila škode v višini stroškov popravila blaga in povrnitve blaga v prvotno stanje.

9.8 V primeru veljavnega odstopa od pogodbe bo prodajalec kupcu vrnil kupnino, plačano za blago, vključno s stroški, ki jih je kupec imel v zvezi z naročilom blaga, če kupec skupaj z blagom prodajalcu predloži pisna dokazila o nastalih stroških, ki jih je kupec imel v zvezi z naročilom blaga. Stroške vračila blaga krije kupec le v primeru, da je blago v celoti ustrezalo kvalitativnim zahtevam in hkrati ni bilo nepravilno. Za blago, ki v celoti ustreza kvalitativnim zahtevam, se šteje blago z enakimi ali podobnimi lastnostmi, kot so navedene v ponudbi blaga na spletni strani prodajalca.

9.9 Za stroške, ki jih je kupec imel v zvezi z naročilom blaga, se štejejo stroški za izvedbo naročila, zlasti cena telefonskega klica, s katerim je kupec podal predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe, ali cena povezave kupca na spletno stran prodajalca, med katero je kupec izpolnil in oddal obrazec za naročilo blaga na spletni strani ali napisal in oddal e-poštno sporočilo z naročilom blaga v trajanju 30 minut.

9.10 Če kupec ne izpolni katere od obveznosti, odstop od kupoprodajne pogodbe ni veljaven in prodajalec ni dolžan vrniti kupcu kupnine, hkrati pa ima pravico do povračila stroškov, povezanih z vračilom blaga kupcu.

9.11 Kupec ne more odstopiti od pogodbe v primeru blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga, namenjenega izključno enemu potrošniku, ali blaga, ki ga zaradi njegovih lastnosti ni mogoče vrniti.

10 Varstvo osebnih podatkov

10.1 Upravljavec spletne trgovine www.boodyy.si izjavlja, da z osebnimi podatki svojih kupcev, pridobljenimi z registracijo pri izdelavi uporabniškega računa ali oddajo naročila, ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Med obdelovane osebne podatke spadajo osebni podatki, ki jih je kupec posredoval pri registraciji ali oddaji naročila, in sicer ime, priimek, naslov, e-poštni naslov in telefonska številka. Kupec z registracijo ali naročilom brez predhodne registracije soglaša z obdelavo in zbiranjem osebnih podatkov v zbirki podatkov spletne trgovine. Spletna trgovina zbira podatke za namene vodenja evidence kupcev, pošiljanja naročenih pošiljk, izstavljanja računov in morebitnih reklamacij blaga.

Osebni podatki niso dostopni tretjim osebam ali drugim osebam, razen prevoznikom, ki zagotavljajo dostavo pošiljk, in sicer Pošti Slovenije d.d. ali drugemu zunanjemu prevozniku, ki ga je določil kupec za prevoz naročenega blaga.

Kupec lahko svoje osebne podatke spremeni in posodobi v razdelku "Prijava" po prijavi v spletno trgovino. Kupec lahko registracijo prekliče na podlagi pisne zahteve (poslane na naslov: Orstomi s. r. o., Szakkayho 1, 040 01 Košice) ali e-pošte (poslane na naslov: boodyy@boodyy.si), s čimer bodo vsi njegovi osebni in kontaktni podatki izbrisani iz zbirke podatkov spletne trgovine.

Če kupec meni, da so bile njegove pravice do varstva osebnih podatkov kršene, se lahko obrne na upravljavca spletne trgovine ali uporabi katero od možnosti, navedenih v Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

10.2 Podatki pri registraciji

Kot naročnik morate pri registraciji ali naročilu izpolniti podatke za račun, ki so potrebni za pravilno obdelavo naročila (fakturiranje in dostava). To so naslednji podatki:

    Ime
    Priimek
    Ulica in hišna številka
    Kraj in poštna številka
    Država
    Telefon
    E-pošta

Če naročnik nastopa kot pravna oseba, mora navesti tudi naslednje podatke:

    Naziv podjetja
    Davčna številka
    ID za DDV

Vsi podatki se hranijo v varovani zbirki podatkov na strežniku upravljavca in so naročniku po prijavi dostopni tudi pri naslednjem nakupu. Naročnik lahko podatke po prijavi spremeni v skladu s trenutnimi podatki.

10.3 Bančne operacije

Vse trenutno ponujene vrste elektronskega bančništva (plačilo blaga prek spleta) se izvajajo neposredno na straneh banke naročnika, ki bo upravljavcu posredovala le informacijo o uspešnosti ali neuspešnosti plačila z imenom ali številko računa (potrebno za identifikacijo pravilnega plačila in po potrebi za vračilo denarja). Upravljavec v nobenem primeru ne bo izvedel nobenih drugih informacij, kot so podatki za prijavo ali stanje na računu naročnika.

10.4 Stališče o posredovanju vaših osebnih podatkov

Vaših podatkov ne posredujemo nobenim drugim subjektom, razen organizacijam, s katerimi je sodelovanje nujno za pravilno obdelavo vašega naročila. To so dostavne službe (naslov za dostavo, morebitna telefonska številka). Vendar pa se ti podatki vedno posredujejo enkratno za obdelavo vašega konkretnega naročila.

10.5 Naročnik da upravljavcu to soglasje za nedoločen čas in ga lahko kadar koli pisno prekliče. Soglasje preneha veljati takoj po prejemu preklica soglasja s strani upravljavca.

11 Končne določbe

11.1 Vsa pravna razmerja med upravljavcem in naročnikom urejajo zakonski predpisi Republike Slovenije. V zadevah, ki jih ti splošni pogoji poslovanja ne urejajo, se uporabljajo ustrezne določbe Obligacijskega zakonika.

11.2 Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja. Spremenjeni pogoji poslovanja morajo biti vedno objavljeni na spletni strani upravljavca v razdelku "Splošni pogoji poslovanja".

V Košiciach 17. 10. 2024